Klacht: niet geleverd waarom gevraagd is

op 04 december 2018 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Afgelopen zomer onze keuken uitgezocht bij Mandemakers in Barendrecht en uiteindelijk ook besteld. Tot die tijd goed geholpen.
Bij het doornemen van de apperatuur duidelijk aangegeven wat onze wensen waren. Voor wat betreft de vaatwasser hadden we gevraagd om een vaatwasser met uitgestelde starttijd.
Een vijftal weken voor levering nog besloten om een spatrand toe te voegen en als we niks hoorden zou het allemaal nog meegenomen kunnen worden. Was wel een extra uitgave van 600euro omdat het profiel in het blad geslagen moest worden. Hiervoor moest een sleuf in het blad worden gefreest. Niks gehoord dus alles geregeld denk je dan.
Tijdens het leveren van de keuken was ten eerste de verkeerde spatrand geleverd (5cm hoog ipv 15cm). Dit is achteraf allemaal goed opgelost door een nieuwe te bestellen. Alleen het profiel was niet ingefreesd in het blad maar was gewoon een aluminium profiel wat je op het blad moest schroeven waarna de spatrand in het profiel kwam te staan en aan de muur wordt vast gelijmd. Na enig contact te hebben gehad met de klantenservice blijkt dat ze dat infrezen al lang niet meer doen. Ik vind dan die 600euro behoorlijk veel geld voor ca. 6mtr spatrand met een los aluminium profiel. Dit zou niet het geval zijn als er nog allerlei wijzigingen moesten gebeuren aan het bestaande blad maar dit is dus niet het geval. Ook hierover contact gehad maar geld terug geven doen ze nooit was het antwoord.
Dan de vaatwasser. De geleverde vaatwasser heeft dus geen uitgestelde start-tijd. Dit had ik moeten controleren toen ik de offerte moest ondertekenen voor definitief. Als oplossing werd aangedragen de reeds geleverde vaatwasser via marktplaats te verkopen waarna ik een nieuwe kon kopen met korting.
Al met al dus dik ontevreden over de afhandeling van de diverse klachten met de klantenservice van Mandemakers.

Wij zijn pas tevreden als de beide klachten opgelost worden.
d.w.z. terugname van de vaatwasser en het leveren van een vaatwasser met uitgestelde starttijd zonder bijbetaling, of dit moet worden verrekend met onderstaande.
Voor wat betreft de spatplint verwachten we een retour vergoeding omdat het nu geleverde geen 600euro kost of dit kan eventueel worden verrekend met een andere vaatwasser.
Uiteraard wil ik dan wel dat de vaatwasser door Mandemakers kosteloos wordt geplaatst.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

8 maanden geleden - Beste meneer Langbroek,Heel erg jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de service met betrekking tot uw achterwandenspatplinten en uw vaatwasser. Uw klacht hierover is opgepakt en we komen hier zo snel mogelijk bij u op terug.Met vriendelijke groet,Twan Verlinden - Mandemakers Keukens

Reactie van de melder van de klacht Erik Langbroek

8 maanden geleden - Hallo. Is er al nieuws met betrekking tot mijn klacht. We zijn intussen al weer een week verder dus ik ben wel benieuwd of er al nieuws is.Mvg. Erik Langbroek

Bericht van Mandemakers Keukens

8 maanden geleden - Beste meneer Langbroek,Hier ga ik direct voor u achteraan, ik moet dit navragen bij onze afdeling klantenservice. Excuses dat u nog niets vernomen heeft.Met vriendelijke groet,Twan Verlinden - Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Langbroek