Klacht: Na 3,5 maanden na de betaling de klachten nog niet opgelost

op 03 oktober 2018 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

ZEKER NIET OPGELOST!!!
Op 19 juni 2018 is onze keuken geleverd en gemonteerd. De keuken is dezelfde dag door ons volledig betaald. De volgende dag hebben we een aantal mankementen aan Mandemakers gemeld (telefonisch en schriftelijk). Na 3,5 maanden zijn de klachten nog niet geholpen, de keuken is niet volledig operationeel, we kunnen het ruimte niet afwerken. We zijn veel tijd kwijt met het bellen en mailen met de klantenservice maar die komen telkens de afspraken niet na.

Ik ben tevreden wanneer onze keuken zonder mankementen is.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

10 maanden geleden - Beste mevrouw Kroot,Het is natuurlijk ontzettend spijtig dat uw keuken niet direct 100% was bij oplevering. Uiteraard proberen wij dit zo snel mogelijk in orde te maken. Ik kan zien dat mijn collega van de afdeling klantenservice bezig is om een datum voor u te krijgen welke sneller is dan ons reguliere plansysteem. Wij zullen u hierover zsm informeren.Met vriendelijke groet,Inge Vermeulen - Mandemakers Keukens

Reactie van de melder van de klacht Kamila Kroot

10 maanden geleden - Beste Inge, Bedankt voor uw snelle reactie. Na het lezen van uw bericht krijg ik het al benauwd: op deze manier wordt er al 3 maanden door de klantenservice gereageerd - heel netjes, vriendelijk en begripvol maar toch precies zoals het jullie zaak wil en niet naar de wens van de klant. Ik vraag namelijk simpel het aanhouden van de gemaakte afspraak (volgens jullie reguliere plansysteem zorgvuldig gekozen), sneller hoeft niet. Ik heb ook een email gestuurd naar de Mandemakers met een bijlage van bijna vier A4 met tot nu toe gemaakte contact tussen mij en klantenservice. Misschien kunt u het ook doorlezen om te werkelijk begrijpen hoe ik me als klant enorm hulpeloos, gefopt en gefrustreerd voel. Het zou erg fijn zijn als de rampzalige reviews over de service van Mandemakers (die we helaas genegeerd hebben bij keuze van de keukenzaak) toch niet helemaal gelijk hebben... Met vriendelijke groet, Kamila Kroot

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 11 oktober 2018 om 14:19 geantwoord

Beste mevrouw Kroot,

Van mijn collega van onze klantenservice heb ik begrepen dat er gisteren contact met u geweest is. Hierbij is uw klacht besproken en een eventuele eerdere afspraakdatum. In overleg met u is er besloten om de service toch op 22 oktober uit te voeren. We komen dan graag uw klachten alsnog verhelpen.

Inge Vermeulen - Mandemakers Keukens

Heeft op 11 oktober 2018 om 21:26 geantwoord

Beste Inge,
Ik ben vorige week donderdag gedwongen om de eerder gemaakte afspraak (van vandaag) te verzetten. Mijn voorstel was dan morgen of eventueel op zaterdag maar dat was absoluut geen optie volgens jouw collega. Ook mijn argument dat ik de hele week erna in het buitenland ben was geen reden om de afspraak te versnellen. Daarom heb ik de eerste datum (22 oktober) dat ik thuis ben gevraagd.
Gisteren heeft jouw collega (als ik haar hoor krijg ik al hartverzakking dat de afspraak wederom niet door gaat) gebeld dat de monteurs op zaterdag kunnen komen (wanner ik in het buitenland ben). Erg schijnheilig alsof de Mandemakers alles voor mij wil doen terwijl deze optie (op mijn aanvraag) vanuit jullie afgewezen was. Bel dan alsjeblieft niet en doe niet alsof het mijn fout is dat het komende zaterdag niet door kan gaan.
Ik heb jouw collega gesmeekt om de afspraak van 22 oktober laten staan en alles afhandelen.
Wederom een bewijs van slechte communicatie (dat ik er komende zaterdag niet ben heb ik al in het vorige gesprek met jouw collega aangegeven, haar antwoord was dat op zaterdag werken de monteurs toch niet), ik snap er niets van.
Dit is dus geen oplossing voor mijn klacht, sterker nog, we zijn weer week verder en mijn keuken is steeds niet operationeel.
Kamila Kroot

Reactie van de melder van de klacht Kamila Kroot

9 maanden geleden - Beste Mandemakers,4 maanden na de betaling van de keuken is onze keuken eindelijk klaar. Vandaag zijn hier volgens de afspraak twee monteurs van de Keukenman gekomen om alle mankementen op te lossen. Complimenten voor hun klantvriendelijkheid, deskundigheid en professionaliteit. Ook zij waren in de ochtend even hopeloos (net als ik paar keer in de afgelopen maanden), toen ze er achter zijn gekomen dat er verkeerde spoelbak is geleverd en dat het keukenblad wederom verkeerde afmetingen heeft. Mij heeft het niet eens verbaasd, eerlijk gezegd heb ik er rekening mee gehouden dat het wederom niet op orde zal zijn. In plaats van paar uurtjes werk zijn de monteurs 6 uur bezig geweest, ze moeste op de juiste spoelbak wachten en het werkblad zelf afzagen. Het ziet er nu perfect uit dankzij hun. Met 4 maanden vertraging kan ik mijn kastjes in gaan ruimen, de schilder kan komen (als hij mindestens tijd heeft), de plinten kunnen gevoegd worden... Veel ergernis, tijd, spijt, geld, onmacht en verzetten afspraken zijn voorbij, nu genieten van onze keuken. Met vriendelijke groet, Kamila Kroot

Alle klachten die gemeld zijn door Kamila Kroot