Klacht: Mandemakers eens maar nooit meer deel 2 !!!!

op 22 mei 2015 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Naar aanleiding van de klacht op Klacht.nl heeft de firma Mandemakers natuurlijk snel gereageerd en afspraken gemaakt.
Nu vandaag 22 mei was het dan eindelijk zover de laatste mankementen aan de keuken zouden verholpen worden en zo ook de glazen achterwand gemonteerd worden. Helaas!!!
Het passtuk voor de keuken dat n.m.m. zorgvuldig was ingemeten, was veel te groot en moest door de monteurs ter plekke op maat gemaakt worden.
Toen de monteurs aanstalte maakte om weg te gaan, heb ik hun gevraagd hoe het zat met de glazen achterwand. Die hadden zij dus niet bij want was simpelweg niet geleverd????
Vervolgens heeft de monteur persoonlijk contact opgenomen met Mandemakers. Uiteindelijk bleek dat de glazen achterwand pas in week 25 wordt verwacht en er vervolgens met ons nog een afspraak gemaakt moet worden voor montage. Dus montage in juli!!!
3 ,5 maand wachten op een glazen achterwand! Schande!!

Z.s.m. leveren en compensatie voor de overlast en ergernis!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Mandemakers Keukens

Heeft op 09 juni 2015 om 08:30 geantwoord

Inmiddels is er contact geweest en is er een tegemoetkoming aangeboden voor de geleden ongemakken.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Hofkens