Klacht: 1 pot nat

Lina sav op 08 juli 2023 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Garantie tot de voordeur lieve mensen. Ik heb contact gehad en de medewerker en zij heeft mij zo slecht behandeld zo aanvallend heb dit nooit eerder mee gemaakt ze hebben bij elk afdeling een ander persoon neergezet en bij klachten staat de medewerker die al meteen zegt dat ze niks voor je kunnen betekenen en ze laat niemand uitspreken. Dus heb ik besloten om via de mail al mijn zaken te bespreken .. maar mis! ik geef 2x aan of zij mij niet wilt bellen maar toch blijft ze bellen om door te geven sinds begin al dat ze 100% ons niet kan helpen maar ik wou toch dat ze mij misschien een beetje zouden begrijpen dat het echt niet kan zo’n bedrijf .. nou niks hoor! Ik zou 5 jaar garantie hebben wat zo mooi klinkt maar nee. De vorige bewoner van mijn huis heeft hier 2 jr geleden een keuken gekocht maar er is veel aan de hand in de keuken bijv. De afzuigkap wijkt behoorlijk af van de schacht en dat blijkt de schuld te zijn geweest van de koper ( terwijl de schacht al in 1999 al heeft gestaan vindt de medewerker dat ik het volgends hun had moeten aanpassen? De naden van de blad zakken naar binnen waardoor telkens water lekt ? Aanrecht is heel slecht afgewerkt .. Hebben ze een monteur opgestuurd die zomaar me huis is binnen gekomen zonder de aanwezigheid van de huis eigenaren? Eindstand weet ik niet eens wat er is gedaan en geven ze aan dat de naden die in elkaar zijn gezakt niet onder de garantie vallen? Ik neem aan dat jullie zijn opgeleid en aan de deur horen te vragen of de huiseigenaar aanwezig is of niet? ( de service is zeer slecht) ook ben ik niet half uur van te voren gebeld wat zogenaamd zou moeten.

Ik zou graag geholpen willen worden met 2 problemen. Dat is de afzuigkap weer netjes afwerken en de naden van me aanrecht ook

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 10 juli 2023 om 11:07 geantwoord

Beste,

In verband met uw berichten over uw keuken hebben wij onder andere vanuit onze klantenservice een aantal maal contact met u gehad.
Hierbij hebben we u toegelicht wat de situatie met betrekking tot uw afzuigkap exact is en dat deze 2,5 jaar geleden volledig volgens overeenkomst is geplaatst.
De naden in uw werkblad hebben we inmiddels kosteloos bij u gerepareerd. Onze monteur heeft op afspraak bij zijn bezoek bij u aangebeld en is binnengelaten. Achteraf bleek dat u niet zelf aanwezig was in uw woning. Dit is heel spijtig, maar dit neemt niet weg dat uw werkblad gerepareerd is.
Zoals in het telefoongesprek van afgelopen vrijdag met onze juridisch medewerkster door haar is aangegeven, kunt u bij eventuele vragen altijd contact met haar opnemen.

Twan Verlinden - Mandemakers Keukens

Lina sav

Heeft op 10 juli 2023 om 11:16 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik heb nog 3 jaar garantie. De naden zijn niet opgelost de werkblad beweegt elke keer omdat het niet stevig is gemaakt. Ik woon nog niet in het huis heb ik 10x verteld en ik zou half uur van te voren gebeld worden voor de monteur zou komen? Is niet gebeurt natuurlijk! Ik vind het heel slordig hoe alles is verlopen en dat zo’n bedrijf niet met opties komt om klanten te vreden te houden! Na het betalen is het zoek maar zelf uit als er wat gebeurt!

Alle klachten die gemeld zijn door Lina sav