Klachten over Mandemakers Keukens

Heeft u een klacht over Mandemakers? Wij vinden het heel vervelend dat u een klacht heeft over deze keukenleverancier en helpen u daarom graag. Bent u... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Nog 45 klachten nodig voor een plaats in de categorie Keukenleveranciers

100%
5 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
5 klachten opgelost
3.7 /10
3 stemmen
3

Tijdslijn

Goedemiddag,Graag ik wil een behoorlijke lijst van klachten door geven, dit betekend dat het al fout ging bij het bezorgen van onze brieven. Mijn ouders zowel wij hebben bij jullie een keuken gekocht. We heten allebij Pijnenburg en het was... Lees meer

Slechte service

Klacht van op 26 januari 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben een keuken gekocht bij Mandemakers Keukens. De keuken is afgeleverd en binnen de voorgeschreven tijd (keuken is nog niet geplaatst) aangegeven dat het aanrechtblad is beschadigd is. Inmiddels is de keuken geplaatst en er wordt door Mandemakers Keukens... Lees meer

Vervanging frontjes

Klacht van op 10 januari 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nog nooit zo’n klant -onvriendelijk firma meegemaakt ! Vanaf februari 2015 al bezig om de frontjes van onze keuken te laten vervangen. Een kleine opsomming: 4 keer naar Kaatsheuvel geweest om de frontjes uit te kiezen, want telkens waren ze onze gegevens... Lees meer

Slechte kwaliteit aanrechtblad

Klacht van op 09 oktober 2015 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

vorig jaar hebben wij een Mandemakers keuken gekocht met een stoer betonnen aanrechtblad. De levering werd uitgesteld omdat het 1 e blad niet voed gefabriceerd was. Twee weken later werd de keuken en het blad geleverd. Na in gebruiknemning bleek... Lees meer