Klacht: mag van de neurochirurg niet meer met mijn rug in een busje zitten.

op 21 mei 2021 over Valys in de categorie Taxibedrijven

heb een hele kapotte rug ben in een week weer twee keer aan de rug geopereerd door de neurochirurg van het MST ziekenhuis in Enschede.
moet nu weer .
de neurochirurg wil niet meer hebben dat ik in een busje van valys zit in verband dat ik niet meer met mijn rug op die stoeltjes kan zitten.
ik ben na Almelo geweest en heb toen duidelijk aan gegeven dat ik in een auto van valys moet voor mijn kapotte rug toen ik de volgende dag terug ging had ik weer een busje.
de chauffeur was erg bezorgd en vond het vreemd dat hier niet na geluisterd werd.
ik moet dinsdag weer bij de neurochirurg komen en ik weet dat hij er niet blij mee is dat het steeds weer gebeurd dat ik met pijn aan kom.
ik hoop dat u hier na wilt kijken??
de volgende stap is dat ik de regering op de hoogte brengt dat de neurochirurg niet wilt hebben dat ik met mijn kapotte rug in een busje stapt.
ik heb valys niet voor niets gekregen.
ik heb vaak heel duidelijk aan gegeven aan de dames aan de telefoon dat het zo niet kan, maar zij zijden dat ze daar niets mee te maken had met het medisch.
wil hier graag antwoord op hebben??

vriendelijke groet M.Mulders
J,F,Kennedylaan 93.
7001DM Doetinchem.

wanneer ik voor mijn rug een auto krijg waar ik met wat minder pijn in kan zitten.
en wat de neurochirurg ook wil.

Alle klachten die gemeld zijn door mulders33