Klacht: Maden in kalkoenfilet

op 16 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Goede middag,

Vorige week heb ik een pakje kalkoenfilet gekocht van het merk Zwagerman vleeswaren. Vandaag 12/06/16 heb ik daar drie plakjes van gegeten. Smaak was niks op aan te merken. Echter bij het omdraaien van de andere plakjes betrad er een misselijkmakend gevoel mijn lichaam. Er zaten 10 tallen maden op het vlees. Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat ik maden heb gegeten. Het pakje kalkoenfilet is tot 30/06/16 houdbaar en is gedurende het weekend niet uit de koelkast geweest.

Een vriend van me is momenteel aan de diaree. We kunnen niet met 100% zekerheid aantonen dat dit van de kalkoenfilet is, maar afgelopen vrijdag heeft hij hiervan een plakje gegeten.

Normaal gesproken doen wij booschappen bij de Jumbo (de buren), maar prijstechnisch wilde we de Lidl uitproberen. Nooit meer dus. Ik vind het een serieus slechte zaak en ben er ook flink van ontdaan.

Hopelijk heb ik u hierbij genoeg geïnformeerd. In de bijlage zit een Word bestand met daarin een viertal foto’s .

Mvg Thom

Gezien mijn onervarenheid laat ik het aan jullie over hoe jullie met de klacht omgaan.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 juni 2016 om 13:05 geantwoord