Klacht: Machine kwijt!

NiwreTims op 24 mei 2024 over Krups in de categorie Koffie

Mijn Intuition Preference EA8738 was eigenlijk uit de garantie gelopen, maar had de klacht over de werking van mijn machine al 2x eerder gemeld. Bij het zetten van koffie valt de machine zomaar uit in de cyclus. Soms meerdere keren achter elkaar. Mij is gezegd dat hij onder coulance gerepareerd zou kunnen worden, en dat ik hem moet opsturen naar E-Care. Daar begon de ellende. Ik heb €40 betaald voor een retourlabel, en heb de machine verstuurd naar E-Care Logistics. Lang geen update gekregen, en uiteindelijk zelf moeten zien op de site dat er op 09 mei een Mancomelding is gedaan. (volgens track en trace is mijn machine op 2 mei afgeleverd bij E-Care) Nu al 2 weken bezig om duidelijkheid te krijgen over mijn machine, of evt. een vervangende machine. Het frustreert enorm dat in zo’n situatie niemand juiste en/of volledige informatie geeft. Meerdere toezeggingen gekregen vanuit Krups en E-Care over evt. een nieuwe machine, maar een week later verteld een andere collega dat dit niet de werkwijze is, dus dat dit niet zomaar gebeurt. Er is inmiddels een flink dossier bij Krups, omdat ik élke dag bel tot ik een helder antwoord heb. Belachelijk slechte service van zowel E-Care als Krups, en we hebben het over een machine van plm. €800, die niet door mijn toedoen kwijt is. Het systeem van E-Care is geautomatiseerd, maar niet zo goed ingericht om iemand in te lichten over de procedure bij een kwijtgeraakt product. Als er nou gewoon direct duidelijkheid wordt gegeven over de plan van aanpak en doorlooptijd, neem je enorm veel frustraties weg.

Gewenste Oplossing

Zorg dat de werkwijze wordt aangepast, en dat voor elke medewerker bij Krups dit duidelijk is. Als er een mail uitgaat met de werkwijze bij een kwijtgeraakt product, is het voor de consument direct helder en verminder je onnodig telefoon en mail verkeer. Uiteraard wil ik gewoon 'een' werkende machine. Mijn eigen, een nieuwe - het maakt niet uit. Om eerlijk te zijn, ben ik van mening dat ik voor de gemaakte kosten voor het retourlabel ook gecompenseerd mag worden, daar ik er zo enorm veel mee bezig moest zijn en ik niet vind dat het de dienst waardig is. het lijkt er op dat ik een nieuwe machine zal krijgen nu, maar die toezegging is al meermaals gedaan en dan ontkracht een andere collega dit weer, dus geen idee wat er nu loopt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Krups over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door NiwreTims