Klacht: Maandelijks beltegoed afboeken

op 12 september 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In april 2016 is mijn abonnement bij Hollandsnieuwe verlengd voor 2 jaar. (Daarvoor werden de beltegoeden pas na 3 maanden afgeboekt. )Ik heb daarbij direct weer het contract voor de nieuwe periode getekend. Ik had nog een beltegoed openstaan van rond de €28,00. Die was ik dus kwijt. Dacht dat het aan mijzelf lag en heb daarom de afrekening nagekeken en zag geen gekke dingen. Ik ben daarna op vakantie gegaan en heb heel weinig gebruikt. En weer mijn beltegoed verdwenen. Hen Hollandsnieuwe daarop aangeschreven en zij vertelden mij doodleuk dat ik het contract maar had moeten bekijken op wijzigingen. Ik vind het meer dan gepast dat zo’n maatschappij hun jarenlange klanten moet wijzen op welke wijzigingen er hebben plaatsgevonden. Ik ga van een verlenging uit dat het hetzelfde contract blijft. Ik word nu dus alle nog toekomstige maanden bestolen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn oude contract weer terug hebt met behoud van 3 maanden beltegoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ton.vermeulen8550