Klacht: Ik heb geen klachten

Ik heb 7 of 8 jaar geleden van jullie twee producten besteld maar alleen nadeel dat geen informatie papieren staat en voordeel beste producten die jullie hebben en andere winkels bestaat niet.

Ik heb toen vroeger van jullie twee artikelen besteld en daarna de merk van product naar You Tube getypt en heb de gebruik aanwijzing via een jonge dame gezien en zij heeft verteld hoe moet werken en ik heb gedaan en mijn wimper zo lang geworden.

Uw producten perfect en ik ben zeer tevreden van uw producten.

Jullie zijn beste klantservice en top kwaliteiten en '' I love it ''

Negeert maa ruw klanten dat ze niet begrijpen. ZE denken niet origineel en ze kunnen niet goed bedenken dat ze via Google Chroom of YouTube kunnen kijken voor gebruiken.

Maar mijn situatie was slecht en ik kon niet van u bestellen de producten.

Ik hoop dat zo spoed mogelijk uw problemen door a-sociale en onredelijke mensen opgelost worden en terug naar uw weblog of webwinkel komen, ik hoop dat.

Ik zal tegen mensen zeggen: stil houden. Jullie moeten van jullie zelf bedenken en oplossingen voor jullie zoeken die jullie niet kunnen bedenken zoals gebruik aanwijzingen die ik via Google Chroom en You Tube gevonden en gebruikt. Jullie mogen niet klantservice beoordelen en veroordelen.

Jullie moeten de merk van uw bestelling geven via Google of You Tube en daarna jullie kunnen begrijpen hoe moet van dit product kan gebruiken te maken, hahahhahaha.

Belachelijke mensen, als jullie niet weten hoe moet met uw bestelling werken, waarom hebben jullie besteld en daarna moeten jullie arme klantservice beschuldigen?

Wegwezen a sociale mensen. Die artikelen van LuxStyle beste producten die in normale winkels bestaat niet. Wat de artikelen bij de webwinkel van LuxStyle zit, zijn origineel en vroeger bij Huis en comfort hetzelfde product heb ik besteld maar was niet de kwaliteit als LuxStyle.

Wegwezen domme klanten die jullie niet kunne de vergelijking van verschillende kwaliteiten weten. Allemaal blablabla, A sociale mensen.

De klantservice kan alleen een klein informatie voor artikel in de doos inzetten en alles klaar. DE rest moeten de klanten goed bedenken hoe moeten gebruiken , als niet zonder gezeur, retourneren en zonder dat aan de klantservice beschuldigen.

I love you klantservice LuxStyle, jullie zijn top top top top en bijoen meer top met jullie beste artikelen en plus beste kwaliteiten.

Mijn email: maryamtondivar1965@gmail.com
Mijn telefoonnummer is: 06 57183965

Mijn vaste telefoonnummer: 058-2894999

Mijn huisnummer is: 44 B
Mijn postcode: 8924 GK
Plaats: Leeuwarden

Komen jullie terug naar jullie webwinkel, graag, alstublieft.

Ik zal grote bosje bloemen naar uw adres versturen, geachte klantservice Lux style.

Wat de herrie van die domme klanten?! verschrikkelijk.

Beste beste beste klantservice LuxStyle, negeert van domme klanten.
U heeft best gedaan en als u naa ruw webwinkel terugkomt, als u mijn advice willen te horen , zet u maar voor per producten een kleine informatie voor sommige domme klanten makkelijk te zijn. Omdat ze niet goed kunnen bedenken dat voor gebruiken aanwijzing via Google Chroom of YouTube vinden met hetzelfde merk van artikel(en) .

Komen jullie terug naar jullie webwinkel, s.v.p.

Ik heb jullie veel gemist. Ik wil graag uw artikel Quickmax bestellen, in maand mei 2020, s.v.p

Ik hoop dat uw problemen met domme klanten opgelost worden.

Maar als mij nodig heeft, zal ik u helpen met complement aan uw artikel geven voor andere service van incasso of anders.

Ik wil graag u helpen dat u gered worden.

Ik ben zeeeeeeeeeeeeer van u en uw artikelen tevreden ben.
Kwaliteiten van uw producten 100% top en origineel.

I love , I love you, I love you... 999,999,999,000 biljard meer I love you.

Bel me, ik sta voor u altijd klaar als beste vriendin.

Hoogachtend,

Maryam Tondivar

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Reactie van de melder van de klacht maryamtondivar1965@gmail.com

1 week geleden - Ik heb meestal bedoeling dat ik graag jullie over jullie artikelen die ik drie artikelen van jullie besteld en was www.luxestyle.nl, was ik zeer tevreden en ik had plannen dat ik nogmaals voor maand mei 2020 toen ik mijn vakantiegeld krijg, van jullie twee artikelen bestellen zoals Quick Max en voetpad dat veel bacterie uitkomt.Alleen kleine probleem die ik gehad, zocht ik een brochure voor Quick Max hoe moet gebruiken maar daarna mijn mind naar Google Chroom gegaan en heb gelezen hoe kan gebruiken en You Tube die een jonge dame van jullie Quick Max besteld en tegen video heeft voor gebruiken verteld en heb ook gedaan en mijn wimper met Quick Max perfect gegroeid en lang geworden met ook bijwerking van mascara.Ik heb bij Douglas gevraagd met hetzelfde merk maar ze hadden niet. Dit artikel met beste kwaliteit is alleen speciaal van jullie is en origineel. Ik geef jullie artikelen met beste kwaliteit nummer 10.Ik geef compliment van mij aan jullie.Ik hoop dat ooit jullie website terugkomt.Fijne dag.Hoogachtend,Maryam Tondivar

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maryamtondivar1965@gmail.com