Klacht: Lukt niet om lidmaatschap op te zeggen

op 16 mei 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geprobeerd om mijn lidmaatschap op te zeggen. Ik kan niet inloggen op mybasicfit en reageren ook niet op de mail die ik gestuurd heb.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn lidmaatschap zsm opgezegd gaat worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 mei 2020 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Julian,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend om te vernemen dat het niet lukt om de opzegging te verwerken!

In de administratie kan ik zien dat het lidmaatschap niet op jouw naam staat. Om deze reden kan ik de opzegging niet voor je verwerken. Dit vanwege de AVG privacywet.

Ik wil je vriendelijk verzoeken om de naamhouder van het lidmaatschap zelf contact met ons op te laten nemen, zodat wij de opzegging kunnen verwerken. Indien de naamhouder beschikt over een Facebook account, dan kan hijzij ons een privé bericht sturen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Social Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]