Klacht: Luister niet naar klanten

op 01 mei 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Mijn moeder zit bij energiedirect door een fout van ons kant heeft ze achterstand. Hier had energiedirect ook eerder een mail kunnen sturen en duidelijker aangeven wat er open staat. Ze wou betalingsregeling treffen. Er bleek daar wat fout gegaan te zijn waardoor ze eerst een bedrag moest betalen voor ze regeling kon treffen nu heeft ze dat gedaan met beschrijving van de maanden. Maar energiedirect vond het nodig om dat geld bij de achterstand te betalen, waardoor ze nu de regeling niet kon treffen. Door contact met energiedirect moest ze bij dat bedrag kenmerk schrijven en nu kreeg ze mail van dat dat niet meer hoef hoe dubbel kan je zijn. Ook werd mijn moeder niet vriendelijk te woord gestaan. En er is geen contact te krijgen met energiedirect zowel geen telefoonnummer als email contact . Zodra wij weg kunnen gaan wij weg. bij dit bedrijf is het niet om de klant te doen maar om geld. Mensen zouden met elkaar mee kunnen kijken en elkaar vriendelijk te woord kunnen staan

Wanneer wij telefonisch contact kunnen opnemen of via de mail en dat we vriendelijk te woord gestaan worden dat ze begrip tonen voor de situatie

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 03 mei 2017 om 15:30 geantwoord

Beste klant,

Ik vind erg jammer om te horen dat je het contactmoment als onvriendelijk hebt ervaren. Wij gaan het intern bespreken om dit in de toekomst te voorkomen, onze excuses hiervoor. Ik zie inmiddels dat er een afspraak gemaakt is en daar ben ik blij om. Het telefoonnummer van de klantenservice is via onze website te vinden en heb je de mogelijkheid om via het contact formulier een bericht naar energiedirect.nl te verzenden. Kijk voor meer informatie op https://www.energiedirect.nl/klantenservice links onderaan de pagina.

Denis
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Speedybianca