Klacht: Luidruchtige buren

op 20 november 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Het is nu zaterdag 02:00. Ons gezin probeerd te slapen terwijl de buren nog vollop aan het feesten zijn. Ik heb al gevraagd of ze zachter zouden willen doen aangezien het niet alleen de stemmen zijn maar ook allerlei voorwerpen die vallen of verschoven worden. Dit is zo duidelijk te horen dat het zelfs door onze film heen komt (we hebben een film opgezet aangezien slapen er zoiezo niet van zou komen met deze herrie). Ik probeer een telefoon nummer of dergelijke op te zoeken om hierover de regels te kunnen lezen en hier eventueel meelding van te maken maar ook dat kan ik nergens vinden. Wij komen hier voor onze ontspanning en niet om morgen weer uitgeput naar huis te gaan.

Ik zou het erg fijn vinden hier melding van te kunnen doen en eventueel personeel hiervan op de hoogte te kunnen stellen zodat zij hier wat aan gaan doen. Want als ik hele gesprekken kan volgen woord voor woord is het volume toch echt te hard.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 november 2016 om 10:40 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door liekespronk