Klacht: LS

op 28 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ontvangen een kerstkaart waar ik niet op zat te wachten. Op de achterzijde stond vermeld de postcode en huisnummer van degene die de kaart verstuurd heeft. Maar kennelijk is het eenvoudiger om een strookje op te plakken dan zelf de verzender op te zoeken. Uiteindelijk wil ik toch maar de porto betalen (overigens erg veel 1,80 euro)maar ik krijg iedere keerde mededeling dat er op deze betaalcode geen bedrag bekend is. Nu weer een aanmaning maar het lukt weer niet.Vraag: kan ik de kosten voor de tijd die ik nu al bezig ben geweest ook op dezelfde manier terugvorderen van post nl?

Gewenste Oplossing:

kwijtschelden strafporto

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Koreman,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door piet koreman