Klacht: Vervangend vervoer

A. Korrubel op 03 april 2025 over Louwman in de categorie Autodealers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fout in remsysteem na servicebeurt/update electronica remmen. Is gebleken na controle dat er iets anders aan het remsysteem kapot is. Auto is bijna 2 jaar oud en nog in fabrieksgarantie. Nu blijkt dat het onderdeel besteld moet worden maar weten niet of het snel in huis is en ik zit zonder auto omdat het niet veilig is om met de auto te rijden. Maar twee en een halve week eerder bij het melden bleek het geen probleem te zijn om verder te rijden. Dus Louwman stuurt je gewoon op weg met een auto die niet veilig genoeg is om verder in te rijden blijkt achteraf omdat de medewerker dat aan mij vertelde na de controle wat de fout was. Tevens krijg je dan ook geen leenauto terwijl de reparatie langer duurt dan vermeld was……… 1 dag was er voor nodig. Maar waarschijnlijk lukt het ook niet op tijd voor mijn vakantie die gepland is voor 7 april 2025, maar dan zelfs krijg je nog geen vervangend vervoer!! Reparatie is garantie geval dus vindt ik dat ze sociaal moeten zijn en gewoon vervangend vervoer moeten geven als ze de datum voor mijn vakantie niet halen. Dus Louwman doet zich beter voorkomen in hun folders waarin veelvoudig wordt benoemd dat de klant heel belangrijk is voor hun en deze op de eerste plaats staat. 1 grote leugen Louwman naar je klanten toe. Klant is geen koning bij Louwman, dat willen ze zelf graag zijn en gelijkertijd hun zakken vullen over de rug van de klant !!

Gewenste Oplossing:

Gewoon een klant met eigen bedrijf en vakantie in het zicht gewoon een leenauto geven zonder er een probleem van te maken.
Dan ben je pas een echte dealer........
.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Louwman

Reactie van de melder van de klacht A. Korrubel

1 maand geleden - Het slechtste service en communicatie/klachten bedrijf van Nederland voor de gedupeerde klanten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Louwman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A. Korrubel