Klacht: losse appels

op 16 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

LS,
Sinds de Lidl in Mierlo nieuw is geopend zijn er veranderingen die niet plezierig zijn. Lidl is tot nu toe mijn favoriete winkel zowel voor wat betreft uw personeel, de kwaliteit van uw aanbod, de gevarieerdheid en de prijs.

Het valt mij op dat met name de groenten afdeling regelmatig lege vakken heeft. Bijvoorbeeld aardappelen : “niet geleverd”. Het groenten/fruit assortiment minder gevarieerd is. Er zijn minder “exotische”groenten. Ik vind maar een enkele soort losse appels. Ik heb een voorkeur voor Elstar appels. De filiaalleider vertelde mij dat “van hoger hand” besloten is om maar een enkele soort losse appels aan te bieden. Een grote zak Elstar appels is voor mij teveel. Het valt mij ook op dat de prijzen na de opening zijn gestegen. Jammer Lidl “let op uw saeck”. U verliest mijn sympathie.

Houdt vast aan hoe het was. Uitgebreid groentenassortiment, meerdere soorten losse appels, continue aanvoer van het assortiment groenten/fruit.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 juni 2016 om 12:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door lidl mierlo