Klacht: Loon door storing niet ontvangen

op 23 december 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

Bericht van ABN Amro

3 weken geleden - Goedemorgen mevrouw van der Vleuten, Bedankt voor ons telefoongesprek van net. Ik snap dat u erg baalt dat uw loon nog niet is bijgeschreven. Hopelijk heb ik u meer duidelijkheid kunnen geven over de werking van het betalingsverkeer. Nogmaals fijne kerstdagen! Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Bas

Reactie van de melder van de klacht E vd Vleuten

3 weken geleden - Goedemiddag, En nog steeds staat het loon niet op de rekening, hoe is dit mogelijk? En graag reageren via mail ipv telefonisch. Mvg E vd Vleuten

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

3 weken geleden - Goedemiddag mevrouw Van der Vleuten, Loonbetalingen worden als groepsbetalingen (batches) door de bank van de werkgever ter verwerking aangeboden bij de Europees betaalverwerker. Zij zorgen ervoor dat de betalingen doorgeboekt worden naar de bank van de begunstigden. Vervolgens schrijft een ontvangende bank het bedrag direct bij op de rekening van de begunstigden. Omdat de Europees betaalverwerker geen opdrachten verwerkt op feestdagen en in het weekend is vanochtend om 8 uur het betalingsverkeer weer hervat. Bedragen kunnen tot 18 uur vanavond op de rekening bijgeschreven worden. Zodra wij de opdracht dus vanuit de Europees betaalverwerker aangeboden krijgen, wordt dit bedrag direct op uw rekening bijgeschreven. Mocht het onverhoopt langer dan één werkdag duren voordat het bedrag op uw rekening staat, dan kan uw werkgever hier een navraag voor starten bij haar bank. Ik hoop dat uw loon snel op de rekening wordt bijgeschreven! Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 29 december 2017 om 12:04 geantwoord

Wij hebben uitleg gegeven over het betalingsverkeer en de doorlooptijden tijdens feestdagen en in het weekend. Daarna hebben we geen reactie ontvangen van de klant. We gaan er vanuit dat mevrouw haar loon inmiddels heeft ontvangen. Mocht zij nog vragen hebben hierover dan kan ze ons telefonisch 24/7 bereiken 010-2411720 of via WhatsApp: 06-13660024.

Een fijne jaarwisseling gewenst!

Alle klachten die gemeld zijn door E vd Vleuten