Klacht: lompe behandeling medewerker

op 20 mei 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanmorgen waren wij in lidl op de marius bauerstraat . door mijn handicap zit ik in een scootmobiel of rolstoel vanmorgen dus op scootmobiel. er lag een bak met zomerse rodekool stampot . zag er heerlijk uit . ik vraag aan een medewerker . weet u wat deze kost . zegt hij moet u maar daar in de koeling gaan kijken (volgens mij was t ook nog de finaal manager ) mijn man ging zoeken maar vond nergens een prijs . dus we hebben hem maar laten liggen . normaal werkt er een hele leuke blonde jongen die is zo vriendelijk en helpt iedereen daar kan deze meneer van vanmorgen nog iets van leren

Gewenste Oplossing:

deze meneer moet eens in de leer gaan bij de blonde jongen wat klantvriendelijkheid betekent

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 31 mei 2016 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw luus