Klacht: Logitech Toetsenbord

op 03 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

We hebben bij de mediamarkt een HT-E6500/XN surround set gekocht. Hierbij gold de actie dat je van Logitech een toetsenbord zou krijgen als je een copy van de aankoopbon, de barcode en een uitgeprint formulier zou opsturen.
Netjes alles in een envelop gedaan, opgestuurd, en wat schetst mijn verbazing 3 weken later een schrijven dat de barcode niet meegeleverd was.
Gelijk een mail aan helpdesk@acties.nu gestuurd met het verzoek om nog eens alles goed na te kijken daar wij er 100% zeker van zijn dat we alles aangeleverd hebben. Verder in de mail gevraagd hoe anders om te gaan met de situatie daar er maar een barcode op de doos zit.
Ik heb ze aangeboden om een foto van de doos te sturen met het gapende gat in de doos waar de barcode heeft gezeten. Mail is verstuurd op 27-06-2012, tot op de dag van vandaag nog geen tegenbericht ontvangen, terwijl de actie op 15-07-2012 afloopt.

Levering van het beloofde Logitech wireless keyboard

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Fwobben, Wij adviseren u om een foto/kopie te maken van het etiket achterop de televisie, waar modelcode en serienummer op staan. Deze kunt u doorsturen naar helpdesk@samsungactie.com onder vermelding van uw NAW-gegevens en de betreffende promotie. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 11 juli 2012 om 17:34 geantwoord

Wij hebben de klant geïnformeerd hoe hij alsnog mee kan doen met de promotie.

Reactie van de melder van de klacht fwobben

5 jaren geleden - Beste Alex, Onze dank voor de afhandeling, een groot lof. Het enigste kleine minpuntje is de lange tijd die het nodig heeft om een mail te beantwoorden van jullie kant uit (c.q. van promotions) 3 tot 4 dagen is wat aan de lange kant. Maar verder niks dan lof, eigenlijk niet anders gewend van samsung Gr. Frans Wobben

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door fwobben