Klacht: locatie welke vies was

op 02 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben geboekt: Barcelona best hotels, reserveringsnummer: 1263.221.821
we zijn zeer ontevreden over deze locatie, ik begrijp niet dat jullie deze met goed fatsoen kunnen bieden!

Hier onze rij met klachten:
– De bedden waren ronduit vies. Er waren bedden met voetafdrukken op de hoeslakens, en dekbedden met allerlei vlekken, waaronder bloedvlekken.
– De bedden waren hard en in ons bed miste enkele latten uit de lattenbodem, waardoor je in gaten lag.
– De vloer en de hele accommodatie was vies, met name allerlei hoeken in de badkamer.
De wc had een loszittende wc brik. Als je achter je het wc papier moest pakken, viel je bijna met bril en al van het toilet af.
– Er was 1 wc rol voor 4 personen voor 5 dagen…. beetje weinig. In een kast vonden we nog enkele aangebroken rolletjes. We moesten dus zelf ons toiletpapier kopen.
– De douchekop kon je niet meer ophangen. Waar je hem normaal in vast zet, hing los. Dat betekende dus douchen met de douchekop in je hand.
– De koelkast en vriezer waren zeer vies. Ook de geur die eruit kwam.
– Het servies was er stond was ook erg vies.
– De locatie was op een andere plek dan waar op de site aangegeven stond (adres was niet templarios 6). Ik had juist dit adres zorgvuldig uitgezocht, zodat we vlakbij de Ramblas zouden zitten. We zaten nu op een hele andere plek.
– Het steegje waar we nu zaten, voelde niet erg veilig om met onze kinderen te lopen. Overdag wel maar in de avond wanneer er geen toerisme meer was, hingen er mensen rond waarbij je je niet op je gemak voelt. Ook kwam er geregeld een weed lucht onderdoor onze voordeur van mensen die voor onze deur aan het blowen waren.
– ’s Nachts was het straatje erg lawaaerig. Mensen schreeuwden er.
– Onze bovenburen hebben op een nacht, het was 02.00, we werden er wakker van, staan springen of voetballen in hun woning. Omdat het erg gehorig was, hebben we een uur ervan wakker gelegen.
– Er werd soms ’s nachts aan onze voordeur geklopt of eraan gevoeld of de deur open was. U begrijpt, voor kinderen is dat niet prettig om op deze wijze in een kamer te slapen. Het voelde verre van veilig.
– De mevrouw die onze sleutel overhandigde was nog niet klaar met “schoon maken” toen we kwamen, dat kan gebeuren. Ze sprak geen woord Engels, waardoor communiceren met haar erg lastig was.

Ik zou graag een klacht indienen. Waar kan ik dat doen?
Ook wil ik de 660,00 die ik voor deze vieze locatie, waar het niet veilig voelde, waar het vies was, waar je niet fatsoenlijk kon slapen, douchen en naar het toilet gaan, niet betalen. Ik zou graag zien dat u dit geld terug stort op mijn rekening.

Ik heb fotos hieronder toegevoegd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer u mijn klacht serieus neemt en mijn geld terug stort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door looff