Klacht: Mijn bestelling komt niet.

Anneke Kok op 12 juli 2022 over Livera in de categorie Lingerie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 7 juli 2022 2 bh’s besteld en zijn nog niet verzonden .De telefoon word niet aangepakt en de mail word niet beantwoord.

Gewenste Oplossing:

Ik zou mijn bestelling graag zo snel willen ontvangen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Livera

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Livera nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Livera

10 maanden geleden - Goedemorgen, Helaas hebben we onlangs pas een account aangemaakt waardoor we niet eerder hebben kunnen reageren. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons dat weten. Dit kan telefonisch op 0332081012, via de mail [email protected] of via ons contactformulier te vinden op de volgende pagina, https://klantenservice.livera.nl/hc/nl/requests/new Fijne dag gewenst! Livera Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Livera in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Kok