Klacht: 2022

Ellepel op 28 juni 2022 over Livera in de categorie Lingerie

Bij Livera online een badpak gekocht, maat niet goed, retour, dan begint de ellende, je moet dus een printer in bezit hebben, MOET een retourlabel zelf uitprinten. Mail gestuurd en dan de getrainde management antwoorden. In 2022 zou het mogelijk moeten zijn het retourlabel bij te sluiten zoals bijna bij ieder bedrijf het geval is, en dan nog niet over het milieu gesproken. Ik ga nooit meer online bestellen bij Livera.

Kwaad is al geschied wil alleen anderen mensen waarschuwen dat zij eerst retour beleid bekijken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Livera

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Livera nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Livera

1 jaar geleden - Goedemorgen, Helaas hebben we onlangs pas een account aangemaakt waardoor we niet eerder hebben kunnen reageren. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons dat weten. Dit kan telefonisch op 0332081012, via de mail [email protected] of via ons contactformulier te vinden op de volgende pagina, https://klantenservice.livera.nl/hc/nl/requests/new Fijne dag gewenst! Livera Klantenservice

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Livera in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ellepel