Mijn Klacht:
Vanaf de start per gedeelte van het servies alles bij elkaar gespaard. Een aantal delen dan ook al compleet en nu met de volle boekjes naar de winkel voor de ontbrekende delen. Blijkt dat deze werkelijk nergens meer te verkrijgen zijn. Zit je met een half servies! Terugbrengen mag niet, want de verpakking is er al af (of dacht AH dat je met dichte dozen gaat zitten wachten voor het geval het niet compleet is…) Erg triest dat dit nergens vermeld staat en of vooraf bekend was dat de limited edition ook echt zeer Limited is. Er staat slechts in de folder dat het een beperktere oplage is en dan ga ik er van uit dat ik daar aan mee kan doen! Aangezien de actie nog een tijd doorloopt is het werkelijk zeer teleurstellend dat al een paar weken niets meer te verkrijgen is!
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als ik de ontbrekende delen kan nabestellen of gewoon in de winkel kan gaan afhalen.

