Klacht: Slechte Service

op 30 november 2017 over Limango in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een klacht over de slechte klantenservice van Limango. Na de bestelling bij Limango had ik meteen opgemerkt dat ik een fout had gemaakt in het verzendadres. Ik heb hierover meteen contact opgenomen met de klantenservice van Limango via de mail. Ik kreeg echter pas na 2 dagen een reactie dat het te laat was om het adres nog te veranderen omdat het pakket al klaarstond voor transport. Nadat ze niet hadden gereageerd binnen een dag had ik ook al andere mogelijkheden gezocht om contact op te nemen met de klantenservice zoals een telefoonnumer, maar Limango is nergens anders bereikbaar dan per mail. In de mail die ik had ontvangen van Limango stond dat ik maar moest hopen dat het pakket op het verkeerde adres geweigerd zou worden en dat ze het naar het goede adres zouden sturen wanneer het retour kwam. In de tussentijd is het alweer 2 dagen verder en het pakket is nog steeds niet aangeleverd bij post NL en dus nog in handen van Limango, maar ze weigeren om het adres te veranderen. Al met al vind ik niet dat Limango mag spreken over een klanten ”service”, het is hoogstens een verlaat klantcontact. Als je nog 4 dagen na het inlichten met droge ogen kan zeggen dat het nog zolang in je bezit is maar evengoed niks kan wijzigen is dat totaal ongeloofwaardig, het is gewoon een kwestie van geen service willen bieden.

Ik ben tevreden wanneer Limango zorgt dat mijn pakket gewoon op het juiste adres wordt aangeleverd en daarin laat zien dat er wel service geboden kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door elinefll