Ik heb 29 september een bestelling gedaan en nog steeds geen pakket binnengekomen.
Diverse mailen gemaild, maar ook daar niets op gehoord!
Mijn advies: NIET bestellen hier Lees meer
Op zondag 6 oktober heb ik een broek besteld. Dinsdag 8 oktober krijg ik een mail pakket is onderweg met een track en tracé code. Alleen als je kijkt bij post Nl blijkt dus dat het pakket nog helemaal niet... Lees meer
Het betreft hier twee pakketten. Beide pakketten zijn verstuurd op 30 sept 2019. 1 Pakket blijft maar staan op “wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces” en ik krijg geen enkele reactie hierover van Limango. Ze zijn enkel per... Lees meer
2-10 besteld. Levering: zou 7-10 plaatsvinden. In plaats daarvan wordt op 7-10 gemaild dat de bestelling verzonden is, met link, maar...zoals kennelijk bij veel meer mensen: postnl meldt dat 'de bestelling wordt verwacht....maar nog niet in het sorteerproces zit'....nu dus... Lees meer
Je kunt alleen maar mail sturen , bellen kun je ze niet. Lees meer
210 bestelling geplaatst, 510 bericht gekregen dat mij order is verstuurd, echter tot vandaag 910 meldt PostNL tracing geen bestelling te hebben onvangen voor levering. Twee e-mails gestuurd naar Klantenservice van Limango - geen gehoor... Lees meer
Op 29.09.2019 heb ik een bestelling geplaatst. Op 02.10.2019 kreeg ik een bericht dat mijn bestelling is verzonden met de track and trace link. Volgens de verwachtingen zou ik op 03.10 mijn bestelling ontvangen. Tot nu toe (09.10.2019) is hij... Lees meer
Op 26-9-2019 heb ik een bestelling van 3 artikelen gedaan op Limango (waaronder een winterjas voor mijn dochter). Uiteraard deze ook gelijk betaald met IDeal Kreeg ik keurig een e-mail dat de levering wordt verwacht tussen 30-9 en 4-10. Echter... Lees meer
Ik wil een product retour zenden, maar de procedure blokkeert via het formulier. Ik krijg geen enkele reactie op mijn mails, en kan het product na 7 dagen niet meer retourneren. Dan ben ik nu 40 euro zomaar kwijt. Lees meer
Wat mankeert jullie Limango?
Willen jullie graag klanten ontevreden maken?
Alles van mijn (retour) zending ging mis!
De productomschrijving vd website was incorrect en de maatvoering idem.
Retourzending kon niet worden gedaan, omdat het moest worden aangemeld in mijn account. En er... Lees meer