Klacht: Lijnbus 377

op 19 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 19 december 2017 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Juliewellmans,

Wat jammer om te lezen dat je bus niet goed aansluit op de trein! Het maken van een dienstregeling is zeer complex, en bestaat uit ontzettend veel lijnen en overstappen. Helaas is het onmogelijk om alle overstappen hierin op te nemen. Het spijt me. Wanneer deze bus eerder zou vertrekken, heeft dit invloed op de rest van de dienstregeling.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Juliewellmans