Klacht: Lijn 370 richting weert

op 21 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zou graag de lijn 370 terug willen.
Nu moet ik via roermond waar aangegeven staat om 8.26 uur aan te komen bij roermond station.
Ondanks dat er 2 busse rijden en eerder komen. Haalen wij het nooit om optijd te komen.
In zou graag de lijn rii weert weer op normale tijden terug willen zodat het ook mogelijk is om optijd op school te komen

Nog niet hoop dat dit snel gebeurd ;)

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 december 2017 om 18:24 geantwoord

Beste Patjac,

De aankomst- en vertrektijden van lijn 370 zijn inderdaad gewijzigd. Daarnaast wordt op het traject Meijel Weert de frequentie teruggebracht naar een uursdienst. Tijdens de spits rijdt nieuwe scholierenlijn 674 extra ritten tussen Ospel en Weert. Uit je bericht merk ik dat de nieuwe dienstregeling van lijn 370 niet helemaal bij de wensen van aansluit. Ik stuur je melding intern door naar de betreffende regio zodat de vervoerkundige deze melding ter evaluatie mee kan nemen. Weet wel dat het maken van een dienstregeling een complex proces is waarbij rekening moet worden gehouden met verschillende factoren. Een dienstregeling wordt echter wel tot stand gebracht om voor zoveel mogelijk reizigers een optimale reisverbinding aan te bieden. Helaas is het niet altijd mogelijk om aan ieders wensen te voldoen. Omdat wij er naar streven om iedereen een optimale reisverbinding te bieden, heb ik je melding doorgestuurd.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Patjac