Klacht: Lijn 142 cq 143 TILBURG

op 16 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag belangrijke afspraak. route bekeken op site Arriva. Vertrokken via lijn 2 halte Middeldijkdreef . Bij halte CS ( Centraal Station ) zouden we over kunnen stappen op lijn 142 of 143. Echter geen van beide kwam. Dit terwijl routebeschrijving aan gaf dat volgens dienstregeling gereden werd. De bus was er na een uur nog niet. Afspraak gemist en extra kosten gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Dat ik geld terug krijg van de reis ( 2 personen met abonnement ) .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste hb1295, Wat vervelend dat de bussen niet kwamen opdagen en dat je daardoor een afspraak miste. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd en eindhalte? Voor een vergoeding kun je een verzoek indienen via het contactformulier op: http://bit.ly/2wIz51S. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste hb1295,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

https://www.arriva.nl/zuidholland/service-contact/contact-met-arriva/contactformulier.htm

Met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door hb1295