Klacht: Pakket niet geleverd

op 14 februari 2020 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 10 december 2019 de melding dat de betaling in goede orde was ontvangen door LightInTheBox.
Op 3 januari 2020 een bericht gestuurd waar ik warempel een antwoord op kreeg:
Uw pakket is momenteel nog onderweg naar zijn bestemming. Mogen we u er vriendelijk op wijzen dat voor deze bestelling Postverzending werd gekozen, wat onze goedkoopste verzendingsmethode is. De verzendingstermijnen zijn niet altijd tijdig en nieuwe trackingresultaten kunnen soms langzaam verschijnen. Ons postkantoor melde indien alles vlot verloopt, de pakketten binnen het beloofde verzendingstermijn geleverd worden. Echter bij slecht weer of andere onverwachte situaties kan de levering soms langer duren, meeste pakketten worden geleverd binnen de 38-40 dagen.

Helaas geen pakket en daarom op 30 januari 2020 nog maar weer een bericht gestuurd. Weer excuses en een kletsverhaal over dat het aan het postkantoor, douane en de vervoerder ligt. En of ik nog niet ben geduld kon hebben daar het 60-90 dagen zou kunnen duren dat het pakket geleverd zou worden. Belachelijk! Strookt helemaal niet met de levertijden die zij in eerste instantie noemden.
Ik die er nooit meer zaken meer mee.

Ik heb geen vertrouwen meer LightInTheBox en verzocht binnen 5 dagen het geld terug te storten.

Alle klachten die gemeld zijn door Lerafalu