Klacht: Bevestiging emailadres voordat er retourneert kan worden.

op 15 maart 2019 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik moet mijn emailadres bevestigen om een product te retourneren. Ik kan nergens vinden waar ik dit kan doen en ik word niet doorgestuurd naar de volgende pagina na het venster ”retourneren of ruilen” met als gevolg dat ik geen retourformulier krijg waardoor ik het product niet kan terugsturen.

Als ik mijn product succesvol kan retourneren en mijn geld terug krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 15 maart 2019 om 00:58 geantwoord

Beste ,

Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 19397715 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking.

Carla
Lightinthebox.com