Klacht: bedaalde bedrag retour verzonden items nog niet ontvangen

Bij Lightinthebox.com online kleding aangeschaft en ontvangen.
De maat klopte niet en heb de goederen geretourneerd conform de procedure.

De correspondentie loopt niet vlot. Het bedrijf (Lightinthebox.com) talmt te lang met het terugstorten van het door mij betaalde bedrag.
Ze beweert dat ik slechts één van de acht items heb geretourneerd. Op de voor mij gecreëerde account staat duidelijk dat de retouren (acht items) zijn ontvangen.
Het bedrijf blijft mij steeds vragen naar bewijs en weigert mijn totale betaling terug te storten. Ze willen slecht één item vergoeden.

Ik ben tevreden als ik mijn totaal betaalde bedrag teruggestort krijg.
De invoerrechten en de retour verzendkosten neem ik voor lief.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 15 maart 2019 om 01:09 geantwoord

Beste ,

Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 19397775 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking.

Carla
Lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door lloyd.misjan@hotmail.com