Klacht: Lidl reageert niet meer op mijn herhaalde klacht

Wout. op 05 maart 2024 over Lidshop.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boormachine gekocht, is kapot. Net {paar weken} buiten de garantie, maar van een dergelijk procuct mag verwacht worden etc.etc…. klacht zou opgestuurd worden naar duitse collega’s, maar na herhaaldelijk dezelfde klacht opsommen reageert niemand meer.

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming vind ik ok, het is eerder het slecht behandeld worden dan de eigenlijke klacht waar ik mij om druk maak.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Lidshop.nl
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lidshop.nl

Reactie van de melder van de klacht Wout.

8 maanden geleden - Gewoon een antwoord geven op een correcte net gestelde klacht....

Reactie van de melder van de klacht Wout.

8 maanden geleden - Bij geen oplossing koop ik natuurlijk NOOIT meer iets in die shop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lidshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wout.