Op 5-11-2024 een nek-rugkussen elektrisch verwarming kussen gekocht wat opeens stuk is ondanks mijn online aan melding op 18-2-2025 geen reactie met een retourlabel van Lidl Lees meer
April 2023 via lidl online een robotstfzuiger besteld. Veel plezier van gehad tot maart 2024. Gemeld dat deze defect was , de klacht was doorgezet naar ksr. Eindelijk mochten we de stofzuiger juli verzenden ter reparatie. Na 3 weken kwam... Lees meer
Ongeloofelijk! Ik ben al maanden bezig een fiets te laten repareren die ik bij LIDL heb gekocht. Lidl verwijst mij naar een servicepunt waar ik al maanden niks van hoor. Nu geeft lidl aan het zelf op te willen lossen,... Lees meer
Eind juli 2023 een nieuwe E-bike gekocht bij de Lidl, namelijk de Crivit Urban herenmodel. Deze werd in eerste instantie defect geleverd, een zogenaamde DOA. Na contact met de Lidl klantenservice werd dit probleem direct netjes opgelost door de defecte... Lees meer
Boormachine gekocht, is kapot. Net {paar weken} buiten de garantie, maar van een dergelijk procuct mag verwacht worden etc.etc.... klacht zou opgestuurd worden naar duitse collega's, maar na herhaaldelijk dezelfde klacht opsommen reageert niemand meer. Lees meer
Bestel een LIVARNO home Granieten parasolvoet rond bij de webshop.
Er staat Direct leverbaar! BINNEN 3 werkdagen
Echter in de bestel-bevestig per mail staat Verwachte leverdatum: 20.06.2023.
Dat is 14 dagen i.p.v. Binnen 3 werkdagen.
Gebeld, en dan wordt er gezegd ja ik... Lees meer
Robotstofzuiger valt stil Lees meer
Ik heb november 2022 een televisie gekocht bij de Lidl. Eerst duurde het weken voor hij kwam. De televisie was iedere keer verkeerd gesorteerd bij DHL. Toen hij eindelijk geleverd werd kreeg ik een kapotte doos. Ik heb gelijk contact... Lees meer
Ik heb het product geretourneerd, maar ze hebben mijn geld niet terugbetaald,Ik ben al dagen bezig met het schrijven van e-mails, helaas krijg ik geen antwoord,
Het is heel vervelend, ik ren achter mijn eigen geld aan en vanwege ze eigen... Lees meer
De Sharp 55 4K Ultra HD Android smart TV vertoonde al snel strepen en slecht beeld. Na veel getouwtrek en heen en weer verwijzen kwam Lidl op 1 november 2022 met de e-mail mededeling, dat dat het toestel niet... Lees meer