Klacht: Belachelijke klantenservice

op 14 juni 2019 over Lidshop.nl in de categorie Deal-Sites

Op 1 juni 2019 heb ik 10 dozen van florabest tuintafel besteld ter waarde van €200. Vrij snel kreeg ik een mail met de track and trace. Op de website van de track and trace kon ik zien dat de bestelling in 4 verschillende leveringen bezorg zou worden. Dit vond ik al vervelend. De eerste 2 dozen ontving ik al vrij snel. Toen zag ik op dezelfde website dat er fouten waren geconstateerd bij 2 leveringen van de 4. Ik heb even 2 dagen gewacht met bellen. Op de 3e dag heb ik gebeld en wist de medewerkster mij te vertellen dat er 1 levering in de avond kwam en de andere de volgende dag. Ik kreeg die avond inderdaad 2 dozen geleverd. Nu had ik er dus 4 van de 10. De volgende dag werd er niks geleverd en heb ik weer gebeld. Toen zei de medewerkster dat de overige 6 vandaag op 14 juni 2019 geleverd zouden worden. Nu krijg ik ineens een mail van de Lidl dat ze 3 dozen retour hebben genomen zonder dat ik daarvan af wist. Toen heb ik weer gebeld. Die medewerkster kon geen nieuwe bestelling voor mij doen en ik moest zelf een nieuwe bestelling doen. Tijdens het gesprek kon ik op de website zien dat de tegels waren uitverkocht. Toen ik dat zei tegen de medewerkster kon ze mij wederom niet verder helpen. Ik moest maar de website in de gaten houden om een nieuwe bestelling te kunnen doen en een voucher van €10 was haar oplossing. Ik heb helemaal niks aan deze oplossing want ik heb wel wat beters te doen dan de hele tijd bellen met de Lidl en hun website in de gaten te houden. Toen ik iemand wikde spreken van de afdeling kwaliteitklachten of een manager werd gewoon de verbinding verbroken!!! Ik heb die 3 dozen nodig! Ik heb er niet om gevraagd dat mijn bestelling in verschillende leveringen werd verstuurd. Ik heb alles al gekocht om de tegels netjes te kunnen leggen en dus al veel geld geïnvesteerd en laat mij niet zo behandelen. Ik doe een grote dure bestelling en dan word ik zo behandeld. Dit is te gek voor woorden gewoon.

Ik wil dat de Lidl 3 pakketten voor mij reserveerd, zodra het artikel weer op voorraad is. Dit wil ik van de Lidl weten vóór de 90 dagen retour termijn is verstreken. Deze 90 dagen zijn al ingegaan vanaf 1 juni. Als ik die 3 dozen niet krijg, dan wil ik de andere terug sturen. Ik heb niks aan die andere als het niet 9m2 bedekt!! Mijn bestelnummer is: 1104995303 en mijn klantnummer is: 1150359130

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lidshop.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lidshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pammetje123