Klacht: Lidmaatschap

op 22 september 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben benaderd door crowncard of ik een lidmaatschap wou nemen en heb met me stomme kop ja gezegd. Ze zeiden dat ik het binnen 2 weken na activering kon opzeggen maar heb geen e-mail van ze gehad en ik moet nu binnen 3 dagen 99 euro betalen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik niet hoef te betalen en dat mijn lidmaatschap per direct wordt opgezegd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Louishoek1993