Klacht: Zand in spinazie

op 04 december 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een lekker gerecht met spaghetti, een saus van oude kaas en (prijzige) soya cuisine en ‘gewassen’ spinazie te hebben gemaakt mochten we genieten van zand tussen de spinazie. Erg balen aangezien de soya cuisine niet goedkoop is, en we nu boterhammen hebben mogen eten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er gewassen spinazie op de verpakking staat, de spinazie ook echt gewassen is. Ik ga er niet vanuit dat er nog zand tussen zit, anders had ik het zelf wel kunnen proberen om te spoelen, maar daar heb ik in de eerste instantie ook niet voor betaald.

Het liefst krijg ik natuurlijk het geld terug van de spinazie, soya cuisine en de oude kaas die ik weg heb mogen gooien. Maar los a.u.b. dit spinazie probleem op, aangezien dit ook al mijn moeder vorige week is overkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 december 2019 om 19:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Quinn88