Klacht: Webshop werkt niet

op 06 augustus 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

@LidlNederland website werkt niet … je besteld iets, bedrag wordt netjes afgeschreven alleen krijg je geen bevestigingsmail. Gebeld en @LidlNederland geeft zelf aan bekend probleem, website werkt niet goed. Ukrijgt over 10 dagen uw geld terug. VREEMD ??? Lidl zal n e-mail sturen daar kan ik op antwoorden met ook de vraag te stellen om mijn geld terug te krijgen. Na 1 uur nog steeds geen mail ontvangen van Lidl ?? VREEMD

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen fout gemaakt, Netjes betaald. Ik wil direct mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 augustus 2020 om 20:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door saar123