Klacht: storing motor zaagtafel

op 29 juni 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er is een probleem met de motor van mijn zaagtafel, heb een aantal keren gebeld en gemaild maar tot op heden geen reactie voor een oplossing hiervoor gekregen. deze machine zit nog in de garantie. Ben er al een maand mee bezig.

Gewenste Oplossing:

als er snel een oplossing komt voor dit probleem doormidden van het vervangen van de motor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 29 juni 2020 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 juni 2020 om 12:57 geantwoord

Is al meer beloofd, maar er gebeurt niet zoveel.

Alle klachten die gemeld zijn door peter031953