Klacht: Prijs niet goed in folder en winkel

louisa61 op 18 januari 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik heb na aanleiding van de folder, vandaag het filiaal bezocht op het Gildeplein in Purmerend.
Ik wilde de luxe crackers XXL 20 stuks voor 1.99 kopen.
Dit staat in de folder van deze week, en stond ook zo geprijsd in de winkel.
Grote rode schap kaartjes.
Ik heb er een foto van gemaakt.
Ik heb het nagevraagd in de winkel, daar werd gezegd dat het in de winkel verkeerd geprijsd stond.
Maar het staat ook zo in de folder .Het is toch vreemd dat niemand dit heeft opgemerkt.
Dat er blijkbaar gewoon blind gevuld wordt zonder te op te letten. Heel vervelend.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag gebruik maken van de aanbieding zoals in de folder vermeld staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 18 januari 2022 om 17:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door louisa61