Klacht: Onvriendelijke filiaalmanager lidl sterrenburg

Bradley Groot op 25 november 2021 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom in bij de lidl bij winkelcentrum sterrenburg en de filiaalmanager daar is erg klantonvriendelijk, ik liet bijvoorbeeld iets op de grond vallen en ze zei meteen heel chagrijnig dat ik het moest opruimen. Ik zou het graag doen als het vriendelijk word gevraagd maar hoe geïrriteerd ze het zei had ik er al meteen al geen zin meer in. Een paar weken later zei mijn moeder dat ze haar ook heel chagrijnig vind kijken en dat ze ook niet vriendelijk kijkt. Ik kom daardoor ook zelf minder graag in die lidl doordat ze altijd zo boos kijkt

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als ze van gedrag veranderd door iets tegen haar te laten zeggen of helemaal een nieuwe filiaal manager daar te laten komen want als die je zo boos aan kijkt nodigt het niet echt uit om er vaker te komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 25 november 2021 om 19:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bradley Groot