Mijn Klacht:
Ik zag op mijn bon dat er iets dubbel gerekend was. Ik zei dat en ik zou het terugkrijgen maar hij kon het niet vinden op zijn scherm. Ik had het laten zien op mijn bon. Ik zei als je op de bon kijkt , het staat onderaan. Hij zegt je hoeft niet tekeer te gaan, ik kan er ook niks aan doen. Ik zeg alleen dat het niet klopt ,dat is toch de waarheid maar jij voelt je aangevallen. Toen gaf hij fout terug 1,05. Ik zeg het is 1,49, dat was ook zo. Toen gaf hij 1,45, ik dacht laat nu maar zitten. Ik vroeg de bon terug, zegt hij dan kunt u hem in laten lijsten! Ik had iets niet goed gezien in de folder waar ik iets over gevraagd had, zei hij ook nog kijkt u voortaan goed in de folder ? Al met al niet beleefd, ik denk dat het een nieuwe medewerker was, nooit meegemaakt, de anderen zijn altijd heel vriendelijk. Ik heb hem wel verteld dat ik een klacht zou indienen
Gewenste Oplossing:
Eigenlijk dat hij beleefd is tegen de klanten, en niet een grote mond geeft.
