Klacht: onbeleefde medewerker

janneke12345 op 30 oktober 2023 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zag op mijn bon dat er iets dubbel gerekend was. Ik zei dat en ik zou het terugkrijgen maar hij kon het niet vinden op zijn scherm. Ik had het laten zien op mijn bon. Ik zei als je op de bon kijkt , het staat onderaan. Hij zegt je hoeft niet tekeer te gaan, ik kan er ook niks aan doen. Ik zeg alleen dat het niet klopt ,dat is toch de waarheid maar jij voelt je aangevallen. Toen gaf hij fout terug 1,05. Ik zeg het is 1,49, dat was ook zo. Toen gaf hij 1,45, ik dacht laat nu maar zitten. Ik vroeg de bon terug, zegt hij dan kunt u hem in laten lijsten! Ik had iets niet goed gezien in de folder waar ik iets over gevraagd had, zei hij ook nog kijkt u voortaan goed in de folder ? Al met al niet beleefd, ik denk dat het een nieuwe medewerker was, nooit meegemaakt, de anderen zijn altijd heel vriendelijk. Ik heb hem wel verteld dat ik een klacht zou indienen

Gewenste Oplossing:

Eigenlijk dat hij beleefd is tegen de klanten, en niet een grote mond geeft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 30 oktober 2023 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door janneke12345