Klacht: Niet deugdelijk badkamercommode

op 08 oktober 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Mijn badkamercommode heeft last van vocht, deze commode blijkt uit spaanplaat te bestaan en is gaan uitzetten. Nu heeft men het deel wat is gaan uitzetten en vervangend onderdeel gestuurd maar ik heb ook gemeld dat de ladegeleiders niet deugen, hier vallen de kogeltjes uit. Nu wordt er niet meer gereageerd op mijn mail en iedere keer als ik een mail stuur krijg ik een automatisch antwoord dat er binnen 4 werkdagen gereageerd wordt maar men reageert helemaal niet meer

Wanneer ik een goede badkamercommode heb ontvangen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 08 oktober 2019 om 17:03 geantwoord

Bericht van Lidl

7 dagen geleden - Wij zien in het systeem dat je melding opnieuw is doorgezet naar de juiste collega's. Zij komen er zo snel mogelijk bij je op terug.Indien je in de tussentijd nog vragen hebt, kun je contact opnemen via contact@lidl.nl.Met vriendelijke groeten,Klantenservice team Lidl Nederland

Reactie van de melder van de klacht Peterp1974

7 uur geleden - 8 dagen later en nog steeds niks­čśö

Heeft op 16 oktober 2019 om 14:32 geantwoord

Ik ga eerst afwachten hoe lang dit gaat duren aangezien ik al vanaf 29 juli bezig ben met deze klacht.

Bericht van Lidl

3 uur geleden - Dat snappen wij! Je melding ligt in ieder geval bij de juiste collega's. Zij werken er op dit moment nog aan. Je zult snel bericht krijgen van onze collega's. Excuses voor het ongemak!

Alle klachten die gemeld zijn door Peterp1974