Klacht: Misleiding leveringstijden

Hsn op 09 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 9 juli 2017
Reactie van het bedrijf:

Wij hebben je klacht op 9 juli 2017 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden: Onze excuses voor de vertraging. We doen er alles aan om je pakket komende week bij je te bezorgen. Ter compensatie voor de...

Bedrijf Lidl
Categorie Supermarkten
Status Opgelost
Datum 9 juli 2017

Een klant van Lidl heeft ervaren dat de leveringstijden structureel langer zijn dan aangegeven bij het plaatsen van een bestelling. In plaats van de beloofde drie dagen, duurt de levering vaak minstens zes dagen. Deze klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Verkeerde leveringstijden.. strictureel wordt er door de lidlshop 2x of zelfs langer gedaan over de levering dan bij het bestellen aangegeven. Bij drie dagen duurt het minstens 6 dagen!

Gewenste Oplossing:

Stoppen met misleiden

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 juli 2017 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer