Klacht: Milbona bio organic halfvolle melk (2066 3346)

Emmy van Otterdijk op 17 januari 2022 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen woensdag heb ik bij Lidl op het Nederlandplein in Eindhoven 4 pakken van bovengenoemde melk gekocht, de houdbaarheidsdatum zou 21 januari moeten zijn. De melk is niet in orde, als je hem opwarmt gaat hij schiften en hij ruikt ook niet goed. Ik heb 2 pakken weggegooid en nu nog 2 pakken staan. Ik heb de melk in courgettesoep gedaan en die soep kon ik wegdoen. Een nieuw pak geopend en er vanmorgen havermoutpap mee gekookt, ook deze melk veroorzaakte klonters en vlokken. Moet ik met deze pakken terug naar LIdl (liever niet) of hebben jullie een klantvriendelijkere oplossing.

Gewenste Oplossing:

Onkosten vergoeding en een bos bloemen? :-)

Giro: NL84INGB0003113566

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 januari 2022 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Emmy van Otterdijk