Klacht: Kwark verschimmelt

op 07 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 x magere kwark gekocht van de lidl. Beide zijn houdbaar tot 16 januari 2015, en beide zijn beschimmeld. Ik vind dit een vrij ernstige zaak gezien ze bij opening al beschimmeld waren. Ik durf nu geen nieuwe kwark meer te halen gezien ik de kans groot acht dat deze ook beschimmeld is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een extra compensatie voor het geld dat ik er aan uit heb gegeven. Ik durf eigenlijk geen nieuwe meer te kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 07 januari 2016 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Beschimmelde kwark lidl Strijp