Klacht: Koffiecups

op 14 augustus 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de laatste koop van de cups eind juli laat het folie los aan de voorkant tijdens het zetten. Er komt geen water door en doorgang is verstopt.
Voorheen nooit problemen met de cups maar nu achter elkaar gaan ze kapot.
Is er verandering in de cups geweest?
Ik koop ze niet meer omdat er kans is op te hoge druk in het aparaat..
Dan maar weer orginele cups bestellen via het internet.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop een goed antwoord te krijgen en hopelijk zijn er meer klachten geweest.
Mijn apparaat is nog niet stuk maar dat gaat wel gebeuren als de cups niet beter worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 augustus 2019 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dijsselhof,

Bedankt voor uw melding. Wij hebben u tweemaal een mail gestuurd voor meer informatie om u verder te helpen. Helaas hebben wij hier geen reactie op mogen ontvangen en kunnen daarom geen gericht onderzoek doen. Wij sluiten derhalve uw melding in ons systeem.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Barbara Jaspers

Afdeling kwaliteit
Lidl Nederland BV

Heeft op 14 augustus 2019 om 15:24 geantwoord

Hoi ik heb foto's gestuurd. En kreeg later weer dezelfde mail om foto's te sturen. 1 x is toch wel genoeg.

Mvg Geke Dijsselhof

Alle klachten die gemeld zijn door GekeD