Klacht: Kapotte lamp en geen reactie

op 14 juli 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had solarlampen besteld. Deze zijn afgeleverd bij mij. Na een tijdje gingen we ze ophangen. Maar er ontbreekt een goed wandplaatje. Bij de ene lamp zat het wel en bij de andere niet. Dus één lamp kan ik niet monteren. Via het contactformulier van hun website contact opgenomen met Lidl. Maar niets meer van hen gehoord.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuw wandplaatje opgestuurd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 juli 2019 om 15:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MarleenL