Klacht: Kapote Kookplaat

op 13 augustus 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mevrouw, meneer

Ik heb op 4 juli en 22 juli een email gestuurd dat de inductiekookplaat kapot is. En ik heb een paar keer eerder ook een klacht ingediend maar ze zeiden dat je binnen vier werkdagen een reactie krijgt maar ik heb nog steeds niks gekregen.

Waarom heb ik nog steeds geen reactie gekregen?

Met vriendelijke groet,
Aiman Houichan

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 13 augustus 2019 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door M. A