Klacht: Irgitante reclame

op 29 juni 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

De reclame komt zo iritant binnen dat stemmetje alleen al alsof je wordt aangesproken of je een kf andere debiel bent de hoogte en de uitspraak met de aardapoel rrr achter in de keel en het leifst alle reclame blokken 2x zowel op radio als op tv ik kan er niet meer naar luisteren ik wordt er bewoon agressief van echt het is niet normaal zit de hele dag in de auto moet konstant opletten wanneer moetdie radio uit

Als de rec,ame verdwijnd en nooit meer terug komt echt nooit meer , sorry maar ik ga ook nooif meer naar de lidl echt niet!

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 29 juni 2020 om 12:47 geantwoord

Heeft op 29 juni 2020 om 13:47 geantwoord

De oplossing zou moeten zijn : Het verwijderen van De huidige reclame naar waarbij je als een normaal denkend mens wordt aangesproken ipv alsof je zwakbegaafd bent en als een klein kind wordt verteld wat er in de reclame is door een over enthousiaste kerel met een te hoge spreekstem, het lijkt wel wel of dat de nieuwe norm is ( kijk naar ah en dirk , die doen nu al het zelfde) die hoge mannen stemmen , daarnaast is de frequentie van reclame zo hoog dat als je de hele dag de radio aan hebt of savonds even tv wil kijken het zo gast irriteren dat je het masr uitzet en besluit ook nooit meer naar de betreffende winkel heen zal gaan, en dat meen ik
De herhaling van reclame is belangrijk zeggen ze , en dat klopt vast maar dit is indringend en wat mij betreft beledigend omdat je er nier aan kunt ontsnappen , ik vind dit een indringing in mijn persoonlijke leven en ik weet dat ik zeker niet de enige ben HET IS TE VEEL
met vriendelijke groeten Rob Dekker 06 23973758

Alle klachten die gemeld zijn door 1joepie1