Klacht: Ink Cartridges die niet werken.

op 11 januari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb twee doosjes MULTIPACK INK CARTRIDGES gekocht bij LIDL.
Er is een cartridge geprobeerd, de rest is nog verpakt.
Ik krijg de foutmelding dat ze niet werken.
De bon heb ik niet meer, maar ik wil de doosjes toch graag terug geven.
Ze zijn gekocht bij de LIDL in Grave.

Gewenste Oplossing:

Als ik de producten terug kan geven en mijn geld terug krijg, ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 januari 2016 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Huub Theunissen